Strik til voksne · Strikkede hue · Tilbehør

Dip Dye huer

Follow my blog with Bloglovin

Opskrift: Misty Haze fra Drops design

Garn: Drops Alpaka ca 50 gram af hver farve i den grå/blå hue, Dale Baby Ull ca 50 gram af hver farve i den blå/lysserøde hue.

Pinde: Rundpind og strømpepind i 4,5 mm

Dipdye huer
To dip dye huer, samme opskrift og alligevel en kæmpe forskel

Som de fleste andre har jeg også en del restegarn, og garn som er blevet købt uden et egentlig formål. Inde på Garnstudios hjemmeside syns jeg at søge funktionen er sat rigtig godt op, man kan søge på hvilke pinde man vil strikke med eller maskeantal pr. 10 cm. DET er smart når man har noget garn som skal bruges.

Jeg fandt denne skønne opskrift som har et rigtig fint dip dye mønster, dette har jeg dog ikke fulgt helt, jeg har været mere opsat på at få brugt mit garn op. Jeg valgte at strikke nogle ensfarvede striber ind i mønstret også da jeg syns det giver en god effekt.

Du kan gøre præcis som du har lyst til og bruge flere farver!

God strikkelyst!

Skriv et svar

